AKU BENCI.


Setelah kau menyakiti hatiku & mengkhianati cintaku,
Kau adalah manusia paling jahat di dunia ini,
Kau lebih kejam daripada Idi Amin Dada,
Kau lebih keji daripada Adolf Hitler,
Kau lebih licik daripada Judas Iskariot,

Aku benci kamu seperti aku membenci Goliath, Ramesess II, Abu Jahal, & Kempetai Nippon,
Aku dendam terhadapmu layaknya dendam Hindun kepada Hamzah,

Selaksa sumpah serapah layak kau dapatkan dariku,
Kau pelacur murahan,
Tempatmu nanti di neraka kelas VIP,
Semoga kau disambar taksi kota yang sudah reyot,
Semoga kau diterpa angin puting beliung,
Semoga kau dilanda tsunami,
Semoga kau,……..
Semoga kau,……..
Semoga kau,……..
Sampai aku kehabisan perbendaharaan sumpah serapah,

Tenggara Kalimantan, February 13th, 2010

By borneOrigin Posted in FIKSI

One comment on “AKU BENCI.

Tinggalkan Balasan

